Metodologia i Mètode Jump the Gap
El nostre mètode
Evidència
El Mètode Jump the Gap ha estat desenvolupat seguint els estudis més recents en l'adquisició de segones i terceres llengües per arribar a ser bilingües o trilingües. Està comprovat que per a que un adult arribi a ser Proficient a nivell nadiu ha d'haver començat l'estudi d'aquesta llengua abans de la pubertat, edat límit de flexibilitat lingüística al cervell.
Fins als 6 anys hi ha una "finestra d'oportunitat" a aprendre la segona o tercera llengua de manera natural però segons molts psicolingüistes diuen que aquesta llengua s'ha d'haver iniciat abans dels 3 anys per ser considerat bilingües o trilingües primerencs i simultanis.
Com ha de ser aquesta exposició? Molts experts consideren que una educació bilingüe només és efectiva quan ocupa el 20% o més del temps a acadèmic i a casa.
Mètode per KIDS I JUNIORS:
El Mètode Jump the Gap el que pretén és que l'infant estigui exposat a la nova llengua a l'escola, a Jump the Gap i a casa. Per això hem creat les següents eines:
- Classes setmanals: classes d'un cop a la setmana seguint la nostra metodologia i amb l'ús de les noves teconologies com la pissarra digital i materials didàctics visuals.
+
- Tallers per pares i per pares i fills: per tal de fomentar l'aprenentatge fora de l'aula i els lligams pares i fills s'ofereixen tallers mensuals i trimestrals. En els tallers destinats als pares es donen eines per estimular als seus fills fora de l'aula a divertir-se en anglès. En els tallers per pares i fills es comparteixen bones estones en anglès amb activitats diverses com explicar contes, realitzar fàcils receptes per infants, jocs, etc.
+
- Anglès a través dels contes: on l'infant podrà assisitir amb els pares els dissabtes al matí (opcional: preus per packs de 8 sessions).
D'aquesta manera, l'infant estarà exposat a un número més elevat d'hores per setmana a l'anglès tot jugant, aprenent altres disciplines i sense adonar-se'n que millora dia a dia la seva comprensió de la llengua.
Llibres recomenats:
- Abdelilah-Bauer, Barbara. El desafio del Bilingüismo. Ediciones Morata. Madrid, 2007.
- Zurer Pearson, Barbara. Consigue que tu hijo sea bilingüe. Bilingual Readers. Madrid, 2010.
Enllaços:
El cervell humà de National Geographic
Capacitat innata per aprendre una llengua
Les persones bilingües ténen més activitat cerebral